Bez čoho sa nezaobíde dnešné podnikanie? Bez internetu!
Teda pokiaľ chcete, aby o Vás vedelo čo najviac ľudí a mali o Vašej spoločnosti, firme a službách prehľad.
• Veď koľko ľudí dnes prezerá Zlaté stránky?
• Koľko ľudí číta ponuky a reklamy v novinách?
• Kto si dá tú námahu, aby o Vás zisťoval informácie bez internetu?
Myslím si, že stále menej ľudí, pretože dnešná doba dospela k tomu, že dnes väčšina ľudí aj k takýmto veciam využíva hlavne internet. Nehovoriac o tom, že cez neho dokonca aj nakupujú, či už sa jedná o kúpu tovaru, alebo objednanie služieb. Takisto mnohí porovnávajú cenu s konkurenciou a ako inak- cez internet. Takže si myslím, že ak možnosti internetu nevyužijeme, v dnešnej dobe tým môžeme zbytočne dosť strácať. Obzvlášť, ak je spoločnosť či fima v podstate nováčikom a zatiaľ o Vás vie iba málo ľudí.
Niet sa však čomu čudovať, nakupovanie a objednávky cez internet sú prehľadné, pohodlné a praktické. Navyše si zoberme fakt, že na internete trávia mnohí ľudia čas takmer denne. A je pravdepodobné, že dosť ľudí zo zaujímavosti napadne pozrieť na e-shop, alebo len tak pozrieť info a ceny o produkte, o ktorého kúpe už dlhšie rozmýšľajú.
Touto cestou môžete vytvoriť sympatickú reklamu, ktorá neotravuje, no pritom je na očiach mnohým užívateľom, ktorí sú na Facebooku všetci ako „pod jednou strechou“, skrátka na Facebooku sa dnes schádzajú takmer všetci. Tá reklama tam proste musí zabodovať. Osobne to vidím, ako moji priatelia na Facebooku dali „like“ mnohým komerčným stránkam. Aj pokiaľ ešte nemáte meno veľkého podniku či spoločnosti, aj tak si Vás všimnú priatelia na tejto sociálnej sieti, dajú Vám „like“ a to sa zobrazí zasa ich priateľom a tak ďalej . Tie „lajky“ sa budú šíriť a bude o Vás vedieť čoraz viac ľudí. Tá reklama by nemala byť vlezlá, no mala by zhrnúť všetko potrebné info o Vašich ponukách a službách, kontakt a mala by byť prehľadná.